Čo prináša tento kurz:
Počas procesu verejného obstarávania môže nastať situácia, kedy podnikateľ, ktorý má záujem zúčastniť sa súťaže môže považovať jej podmienky za diskriminačné a alebo obmedzujúce. Každý hospodársky subjekt má záujem chrániť svoje právo predložiť riadnu a konkurencie schopnú ponuku v čestnej hospodárskej súťaži. Ak avšak nadobudne presvedčenie, že mu toto právo verejný obstarávateľ či už podmienkami účasti alebo požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch obmedzuje, môže žiadať o nápravu. Ak mu verejný obstarávateľ nevyhovie, prichádza na rad Úrad pre verejné obstarávanie aby rozhodol, kto má v tomto konflikte pravdu.
V našom kurze sa naučíte kedy a ako podať žiadosť o nápravu a námietku. Voči ktorým skutočnostiam je možné vzniesť výhrady a ako napísať žiadosť o nápravu tak, aby vám bolo vyhovené.
V kurze sa naučíte:
- Čo sú revízne postupy
- Aký je rozdiel medzi žiadosťou o nápravu a námietkou
- Aké sú zákonné lehoty a kedy je možné o nápravu žiadať
- Čo má obsahovať žiadosť o nápravu a čo námietka
- Akým spôsobom a komu sa žiadosť o nápravu a námietka doručuje
- Ako postupovať ak považujete rozhodnutie Úradu za nesprávne
Študijný materiál ku kurzu:
- Vzor žiadosti o nápravu
- Vzor námietky
- Vzor správnej žaloby